میهمان گرامی ، خوش آمدید . عضــویت




رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سایتتون مشکل داره، توسعه دهنده سایتتون در دسترس نیست. چی کار می کنید؟

#1
تقریبا هر روز از مدیرهای شرکت های مختلف می شنوم که توسعه دهنده های سایتشون درست بهشون جواب نمیدن. شرکت طراحی و توسعه سایت دارکوب خیلی وقته که جوابگوی این جور قضایاست و برای حل این مشکلات تلاش می کنه.


اولا اجازه بدید بگم، میدونم که تو چه شرایطی بدی گیر افتادید، و متأسفم که اینو میشنوم.
دوما جواب سوال "چی کار میکنید؟" اینه: بستگی به درجه مشکل و مقدار در دسترس نبودن شرکت توسعه دهنده سایت داره.
اجازه بدید بازش کنم:
در دسترس نبودن توسعه دهنده سایت میتونه هر معنایی داشته باشه. مثلا شاید فردا میتونن درستش کنن، یا اینکه از 3 هفته پیش دیگه جواب تلفنهامو نمیدن. یه لحظه به خودتون وقت بدید و فکر کنید ببینید این توقعی که دارید اصلا معقول هست یا نه. مثلا اگه توقع داشته باشید توسعه دهنده سایتتون به همه درخواست های پشتیبانی سایتتون به دید یه کار اورژانسی نگاه کنه خب غیر منطقیه. برای جواب دادن به سوالی که اول مقاله مطرح کردم فرض رو بر این میذاریم که واقعا یه مشکل اورژانسی مهم براتون پیش اومده و توقعتون 100% منطقیه.
در مورد مسئله مشکل داشتن سایت هم همین طوره، یعنی این مشکل میتونه طیف وسیعی رو در بر بگیره. مثلا شاید بگید "من از این رنگ فونت متنفرم" یا شاید مشکلتون این باشه که کل دامنه خطای 404 میده. پس باز هم یه لحظه صبر کنید و مطمئن بشید که درجه ضرورت مشکلتون بالاست.
حالا توسعه دهنده باید به مشکل شما رسیدگی کنه؟ قطعا. شدت مشکلتون میتونه پاسخگویی توسعه دهنده سایت رو ضروری کنه؟ این هم قطعا.
پس باید این کارو بکنید: اگه یه مشکل ضروری دارید و توسعه دهنده سایتتون در دسترس نیست، باید یه توسعه دهنده دیگه پیدا کنید – هرچی سریعتر! باید این کارو بکنید:

با شرکت های توسعه دهنده سایت شهرتون تماس بگیرید و بگید همچین مسئله ای همین الان براتون پیش اومده و بپرسید میتونن براتون فورا مشکل رو حل کنن یا نه.
برید سراغ دوستان و همکارانی که قبلا کار طراحی سایت انجام دادند و ازشون بخواهید شما رو به توسعه دهنده خودشون لینک کنن.
به عنوان آخرین چاره، میتونید سعی کنید یکی رو پیدا کنید که کارتونو قبول کنه (برید سراغ طراح ها و توسعه دهنده های سایتی که آزاد کار می کنن و شرکتی نیستن).
اگه تا حالا از اینجور کارها براتون پیش نیومده، این یه طرف قضیه است. سایت های زیادی هستن که حرفه ای و حسابی به عنوان آزاد و غیرشرکتی کار می کنن، اما اگه تجربه نداشته باشید، نمیتونید تشخیص بدید کدوم سایت ها واقعا به دردتون میخورن و آدمای درستی هستن.
وقتی یه توسعه دهنده پیدا کردید، 3 چیز هست که باید به توسعه دهنده جدیدتون اطلاع بدید تا سریع متوجه مشکل بشه:

اول اینکه چه اتفاقی افتاده؟ با جزئیات و دقیق بگید. مثلا:
سایتم پیغام خطا میده: و بگید چه پیغامی.
صفحه درباره ما لود نمیشه: URL دقیق اون صفحه رو بدید.
ستون کناری صفحه پریده بالای فهرست.

دومین کاری که باید بکنید اینه که بگید وقتی این اتفاق افتاد، شما کجا بودید و داشتید چی کار می کردید؟ باز هم دقیق باشید:
داشتم نام کاربری و رمز عبورمو وارد می کردم و بعد روی "ورود" کلیک کردم.
از فهرست اصلی روی لینک درباره ما کلیک کردم.
فرم تماس رو پر کردم، اما هنوز دکمه "ارسال" رو نزده بودم.

سوم اینکه باید به جای این اتفاق چی میشد؟
باید سایت منو وارد میکرد و کنترل پنلمو نشون میداد.
صفحه درباره ما باید لود میشد و عکس اعضای جدید گروهمونو نشون میداد.
فرم تماس باید اطلاعات وارد شده رو سیو میکرد و برام یه ایمیل میفرستاد.

تبریک میگم، الآن با گزارش این 3 مسئله اساسی نشان "محبوبترین مشتری" رو کسب کردید.
علاوه بر اینها باید اطلاعات ورود به سایتتون هم بدید تا توسعه دهنده بتونه وارد سایتتون بشه:
سورس:طراحی سایت دارکوب goo.gl/vJOAH4
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*


موضوعات مشابه ...
موضوع
  وردپرس اون چیزی که شما فکر میکنید نیست



کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان